неділю, 19 лютого 2017 р.

24 лютого відбувся районний етап Всеукраїнського конкурсу «Чисті роси» в номінації «Драматичне мистецтво» та «Художнє читання».Яскраві костюми, чудова гра акторів , декорації, цікавий сюжет були відзначені методистами районного будинку творчості та дозвілля дітей та юнацтва Глибоччини . Учні 11 ,9,2 класів були учасниками літературно-музичної композиції "Повертайся живим" .Ця постановка не залишила байдужими нікого з присутніх.











День рідної мови

Я собі подарую цей день:
Хай із сонця він буде й любові.

Та наслухаюсь рідних пісень,
Материнським надихаюсь словом.

Тільки й треба мені усього,
Щоб була Україна на світі.
Та щоб рідного слова вогонь
Аніхто не посмів загасити.

Все минає – невтримні літа
І сніги, що лискучі до болю.
Лиш калина хай вглиб пророста,
І наш рід не минає ніколи.

Вже весна, ой вже красна іде.
От і радісний настрій  у мене.
Я собі подарую цей день
І помрію: отак би щоденно,

Зустрічаючи ранішню мить,
Чути мову як музику дивну,
Де у кожному слові бринить
Життєдайна душа України.

Хай в Росіях, в Америках теж
Зрозуміти зуміють нарешті:
В рідній мові ти, роде, живеш,
А без рідної мови помреш ти.

Будеш в приймах горбатитись десь,
І усохне твій  корінь глибинний.
Боже збав! Розвидняється день:
Мій добридень тобі, Україно!

Іван Левченко,

Немає коментарів:

Дописати коментар